Skip to content Skip to footer
Olvasási idő: 3 perc

A Folly Fire brand külföldi piacra lépésünk egyik zászlóshajója volt. Végre egy méltó projekt amin szemmel látható változásokat tudunk elérni. A csapat korábbi weboldalának tervezésekor beleestek az 1.0 -ás hibába.

Egyedileg fejlesztett webáruházat készíttettek, viszont a fejlesztő felszívódott, az oldal „motorháztető alatti” részének állapota egyre csak romlott. Folyamatos lassulásokat, széteséseket és biztonsági fenyegetettséget produkált az oldal.

Tehát két frontról érkeztünk. A Grafikusunk elkezdett dolgozni a ráncfelvarrott dizájnon. A fejlesztés pedig elkezdte kigyomlálni a régi weboldal halott tetemei körül a még felhasználható elemeket. Végezetül a webbel arra jutottunk, hogy ha már egy gyönyörű arculatot kap az oldal, akkor nyomjunk egy hard resetet az oldallal is – mivel akkor még hosszú távra terveztünk.

Emiatt sem kellett hogy fájjon a megbízóink feje, hiszen minden egyes feladatot – a pakisztáni support akcentusa ellenére is- mi menedzseltünk le. Tárhely váltás, domain átirányítgatás.

A kiindulópont a meglévő logó volt, amiből nem engedtek

Részünkről is rendben volt, mert az előzetes kérdőívből is kiderült, hogy amúgy a minimalista vonalat szeretnék viszont látni, és a logó teljesen alkalmas volt erre a célra, hiszen rendelkezett ikonnal, többféle tájolásba használható volt, szóval minden passzolt hogy elinduljon a látványtervezés.

Nem sokkal később már el is készültünk az 1.0-val amin néhány változtatást orvosolva el is készült a végleges dizájn. A Folly köré épülő keresztezett szív motívumba egyenesen beleszerettek, ezért számos helyen háttérelemként is megjelenítettük, ami egy tényleg fiatalos, de mégis minimalista hatást adott az oldalnak.

Az oldalon törekedtünk arra, hogy a vizualitás ne menjen a használhatóság rovására és hogy az oldal minden egyes pontján tudjon a felhasználó úgy dönteni, hogy ő bizony vásárolt. A főoldalt és a kategória oldalakat vizuális szemnek kellemes szűrőrendszerrel láttuk el.

Azonnali új megbízás Social posztokra és csomagolástervezésre

A tulajdonosok imádták, a piaci rajt után az oldalnak sikerült azonnal vásárlókat generálnia. A nyelvi korlátok ellenére – többnyire angolul kommunikáltunk – sikerült 1/1 leszállítani azt amit a piac és amit a tulajdonosok elképzeltek. Az elégedettségi mérőnk kiakadt, hiszen azonnal megbízást kaptunk tőlük a social média szezonális promóciós bannerek elkészítésére is, illetve az új termékül csomagolástervezésére is.

Szezonális Facebook és Instagram hirdetéseikhez és posztjaikhoz is a mi szakértelmünket hívták segítségül.

Összegzés

Ennél az együttműködésünknél is jól lászik, hogy ha egy arculat és webdizájn jól meg van tervezve, már a weboldal első fázisakor tartalmaz olyan folyamatosan visszatérő elemeket amik multiplattformosan – tehát több felületen – használni lehet. Ez leegyszerűsíti azt, hogy a brand hogyan maradhat egységes és fenntartható hosszú távon, nem mellesleg az egységesség mindig egy magas minőséget szimbolizál, amivel a top helyekre pozícionálhatjuk magunkat.

Sajnos azóta a brand – rajtunk kívülálló okok miatt – többnyire a szállítmányozási nehézségek és a dráguló díjak miatt felfüggesztette a működését.

Hasonló ötleted van? Kérj díjmentes visszahívást pár kattintással!

Teljesen költségmentes

Brand book
ÜgyfélFolly FireÉv2022-23Projekt nyelveAngolHol tartanakSajnos azóta a cég felfüggesztette a romániai lábának az építését az import nehézségek miatt. Hát ez nem rajtunk múlt :(Share

Mostantól online, webes témában a Te postafiókodba is landolhatnak menő tartalmak.